.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با برگزاری پنجمین دوره انتخابات ؛
اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات مازندران انتخاب شدند
شمال نیوز : پنجمین دوره انتخابات خانه مطبوعات مازندران با حضور نماینده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اعضای این خانه در ساری برگزار شد و اعضای آن مشخص شدند.
اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات مازندران انتخاب شدند

شمال نیوز : پنجمین دوره انتخابات خانه مطبوعات مازندران روز( شنبه ) با حضور نماینده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اعضای این خانه در ساری برگزار شد و اعضای آن مشخص شدند.

پنجمین دوره انتخابات خانه مطبوعات مازندران با 277 رای ماخوذه برگزار شد و 9 نفر از اعضای این خانه مشخص شدند.

به گزارش شمال نیوز، در بخش روزنامه نگاران: 1- حسین خانی 164 رأی 2- ایرج نیازآذری 139 رأی و رضا برمکی کردکلایی با 135 رأی به عنوان اعضای اصلی و احمد فقیه عبداللهی با 94 رأی و اکبر مقدسی با 84 رأی به عنوان اعضای علی البدل. سایر آراء کاندیداهای این حوزه: سیدرضا هاشمی کرویی 79 رأی و خسرو پهلوان زاده 36 رأی.

در بخش مدیران مسوول ˈ سید فاطمه درواری ˈ از هفته نامه پیک شمال با 133 رای و ˈ فاطمه سلطانی ˈ از هفته نامه جویبار 94 رای ، به عنوان اعضای اصلی و رضا حسن زاده اشرفی ( مدیرمسئول روزنامه دیار سبز) با 82 رأی به عنوان عضو علی البدل. آرای سایر کاندیداها به شرح ذیل است: زهرا ابوالقاسم زاده نوری 37 رأی،ذبیح الله بناگر 34رأی و علی اکبر واحدیان 13رأی.

در بخش سرپرست روزنامه های کثیرالاانتشار حسین مرتضوی روزنامه هدف و اقتصاد 195 رأی به عنوان عضو اصلی و سید حسین سیدی رکنی 31 رأی روزنامه ابرار به عنوان عضو علی البدل انتخاب شدند.

 در بخش خبرگزاری ها، جابر معافی (فارس) 203 رأی انتخاب شد.

در بخش بازرسان حسین برزگر ولیکچالی روزنامه بشیر با 182 رای و فرامرز قلی پور از هفته نامه صدرا با 175 رای بعنوان بازرسان اصلی انتخاب شدند.

670 نفر عضو خانه مطبوعات مازندران هستند.

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

خبرنگار- نوشهر و چالوس 26 آذر 1391
بالاخره ائتلاف تو غرب استان جواب داد اما دلمون برای احمد فقیه عبدالهی سوخت که قربانی دسیسه ها و برنامه های از قبل تعیین شده بود و روحش خبر نداشت. آهای اونایی که ائتلاف کرده بودین، حداقل پای حرفتون میموندید و به فقیه هم رای میدادین. نامردی کردین در حقش. خداروشکر ما تو ائتلافی ها نبودیم اما سرمون بالاست و خدارو شکر می کنیم به ذفقیه رای دادیم و وجدانمون هم راحته که باهاش بازی نکردیم.
رهگذر مطبوعاتی 26 آذر 1391
چنانچه در امار وارقام آرا دقت کرده باشید متوجه خواهیدشد بیشترین ارا را مرتضوی کسب کرده است کس که چهره اش برای خبرنگاران ساری هم غیر آشنا بود .اینکه دوستان بالادستی ها چقدر این هزینه سنگین را پرداختند که حتی میزان ارا از دیوار پیشکسوتان و خود اعضای سابق هم بالاتر برود . گرچه این طرح مقابله با رکنی بود پیشکسوتی که در گفتن شفاف و تعارفی ندارد جالب اینکه شخصی از غرب مازندران 80 وکالت نامه با خود یدک کشید جدا ازاینکه متقبل ناهار هتل گلسار برای بیش از سی نفر شده بود متقبل خرید بسته های کلوچه ,مربا ,کیک و...نامش درلیست هدفمند قرار گرفت اما حال ماجرای 80نامه وکلالتی وبیش از بیست نفر همراهان از غرب و جمعی از اسامی هم پیمانان و ووو نهایتا ناکام از غافله آنهم رکب بد شکلی
از این هم بگذریم جالب اینکه اعضا در شرایط معرفی وارائه طرح وبرنامه بخشی از حجم صندوق دارای برگ ارا بود و یا اینکه اسامی نوشته شده داخل جیب ها بود / حالا / با این انتخابات اتفاق خاصی صورت نگرفت چهره سه نفر جدید چندان تاثیر گذار نیست همان نقاشی های سابق همان طرح وبرنامه های نرمشی وبی روح سابق اما طبق زمزمه ها ی بیرون سالن بعضی ها کوتاه نمی ایند وقرار است مسائل حاشیه ای خانه مطبوعات را تحت عنوان بدون تعارف رسانه ای کنند
خبرنگار 26 آذر 1391
خانه مطبوعات تا یکسال قبل خوب کار کرد. الان این خانه تبدیل به باندی از خبرنگاران زیرآب زن و تخریب کن شده که بعضی از آنها خود را نیروی مخلص بسیج و از بچه های بالا!! معرفی میکنند و از این عناوین سوء استفاده می کنند و متاسفانه کسی نیست جلوی آنها را بگیرد. بی شد خودتان باید از این باند باشید!همکاران عزیز، مسوولین گرانقدر و دلسوزان عرصه رسانه، تحقیق کنید خانه مطبوعات شده محل منفعت شخصی نماینده بعلاوه شش نفر. این هفت نفر با منتقدانشان چه رفتارها که نمی کنند. خوب طبیعی است چون پشنشان گرم بود و گرم تر هم شد. کمی به مدیرکل محترم هم امیدوار بودیم که با این مهندسی های حساب رشده برخورد کند که متاسفانه هیچ واکنشی نشان نمی دهند!!!!!!!!!!!!!!!!
نا شناس 26 آذر 1391
مرتضوی شاید برای خبرنگاران غرب ناآشنا بود ولی برای مرکز نشینان چهره ای آشنا بود.سرپرستی چند روزنامه و سردبیری هفته نامه ها در استان در این چند سال و حضور فعال مطما تاثیر بر رای بالا او بود ...حالا باید به جای حاشیه از اعضای چدید حمایت کرد تا با اکثریت و دل گرمی اعضا بتونن کاری کنن
نا شناس 26 آذر 1391
تبریک به همه اعضای جدید هر چند لیست من و دوستان من رای نیاوردنند ولی با هم دلی باید به پیشرفت خانه فکر کرد .(خبرنگار -چالوس)
رضا 26 آذر 1391
رای مابه خبرنگار پیشکسوت شر ق مازندران سید حسن میرزا خانی بودحیف که کاندید نشد واقعا جاهش خالی بود در اعضا هیات مدیره خانه مطبوعات..
نا شناس 27 آذر 1391
دکتر جان تبریک
نا شناس 27 آذر 1391
انتخابات عادلانه برگزار شد .. شما که آخرش تبریک میگی پس چرا اول انتقاد میکنی

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.074 seconds.